4 תשובות
16- טופס ירוק
16.3- תאוריה
16.5- יכולה להתחיל שיעורים
16.9- יכולה לגשת לטסט
16 ושלושה חודשים אפשר לעשות תיאוריה אם את עושה לבד, להרבה יש שיעורי חינוך תעבורתי בבית ספר בכיתה י לפני שהם בני 16. 16 ו9 חודשים את יכולה כבר להיות עם רישיון.
16 שיעורי מהיגה 17 אפשר להוציא
לי אמרו שבגיל 16 ו9 חודשים עם עברת את כול השיעורים את יכולה כבר להיות עם רשיון