6 תשובות
זה הגיוני
ברור! יש הרבה שמקימים בגיל כזה. (אני דתייה) חברה של אחותי התחתנה בגיל 18 ויש לה ילד והיא בת 19.
זה תלוי, זה לא רק אצל הדתיים ככה, אם את מרגישה בוגרת ובשלה אז זה בסדר.
זה הגיוני גם בלי קשר למה שעובר עלייך.
לא ככ
כי אם את עוברת דברים קשים, אני חושבת שאת צריכה קצת שקט מה שנקרא במקום להקים מדפחה שזה קשה גם ככה..
הגיוני ולמרות שגיל 20 ממש קצת מוקדם זה עדיין בסדר
באותו הנושא: