4 תשובות
לא בהכרח אומר משהו. לרוב זה בשביל שלא ידעו מי את באמת/לחשוף את עצמך.
שאת לא רוצה שיידעו שאת בת (?)
גם אני הייתי עושה את זה לפעמים
גם אני הייתי עושה את זה לפעמים
לא בהכרח,אולי זה פשוט הקומפורט זון שלך, גם אני פעם הייתי ככה.
לדעתי לא
באותו הנושא: