6 תשובות
חח תקווה שהיא שמרה אותך באנשי קשר אחרת יהיה מביך

וכן זה בסדר
לאא אל תחסיף לב שלא יבלבל אותה
שואל השאלה:
יש לה אותי באנשי קשר חחח,אין על אפליקציית me ;) חחח.
אנונימי
כן זה סבבה רק רווחים ופסיקים אני ספציפית הייתי שמה הכול בהודעה אחת ."היי מה שלומך? הבנתי שאת לא מרגישה טוב , אם תרצי הוכל לעזור לך להשלים חומר .
היי איך את מרגישה נשמע חמוד
כן זה בסדר גמור זה יהיה ממש חמוד