6 תשובות
שואל השאלה:
אבל הם מפוצצים בסוכר
אנונימית
אני אוהבת את השקדים ודבש וזה לא כזה מפוצץ בסוכר
לא בריאים אבל טעימים לדעתי
כן הכי סבבה שטעמתי מכל הבריאים
עדיף פייבר 1