התחברות הרשמה

מה דעתכם על הכינוי החדש שלי?

30 בספטמבר 2018, 03:23
כינויים    
16 תשובות
לא
ח
חושם מת
כן
E
Everything I Wanted
כןן
R
Renee.
לא(כן) משהו
אנונימית
yes
א
אוונגד המומחה לפילמני
לא...
ח
חולת מוזיקה!
יאפ
ח
חובה לבחור כינוי
כן כן קפטן
ח
חובה לבחור כינוי
לא ענית על השאלה הזו
אנונימית
שואל השאלה:
כן
אנונימי
פצצה
J
Just an ANGEL
hell כן
כ
כשאתה מבולבל, זרת אל על! חזרתי
לבןן
_
_Hello kitty_
וואו, עמוק.
F
Funny Boy
שחור
_
_Hello kitty_
לא.
_
_Hello kitty_
באותו הנושא:
איך הכינוי החדש שלי?
מה דעתכם על הכינוי החדש?
איך הכינוי החדש?
מה דעתכם על הפרופיל והכינוי החדש? נכון יפים?
אוהבים את הכינוי החדש שלי?
אהבתם את הכינוי החדש שלי?
סוף סוף שיניתי כינוי אחריי שנה שלא שיניתי!! מה אומרים על הכינוי החדש?
מה דעתכם על הכינוי החדש שלי?
איך הכינוי החדש שלי?
איך הכינוי החדש שלי? XD
איך הכינוי החדש שלי (הייתי Speed Demon) להשאיר/להחזיר?