התחברות
הרשמה
בנות/ בנים - הייתם יוצאים עם מישהו/ מישהי שיש להם הרפס?
למי שלא יודע, מי שנדבק בהרפס זה לכל החיים - זה חוזר פעם ב ואפשר להידבק גם כשאין את הפצע (אך הסיכוי נמוך)
30 בספטמבר 2018, 01:07
הרפס
נשיקות
זוגיות
הידבקות
תשובה אחת
מבאס קצת אבל בעיקרון כן, אפשר להידבק מהרפס רק כשהוא בחוץ. אוכל לחיות שבוע בלי לנשק אותו פעם בכמה חודשים
T
Time Will Waste You
באותו הנושא:
בנים- הייתם יוצאים עם ילדה בת 16 שיש לה ילדה בת 7 חודשים?
בנות ובנים, הייתם יוצאים בקטע רומנטי עם מישהי/מישהו שהכרתם בסטיפס?
שאלה לגברים בלבד, בנות לכבד ולא לענות, בנים הייתם יוצאים עם מישהי שהיא...
בנים או בנות לסביות הייתם יוצאים עם אנורקסית?
בנים הייתם יוצאים עם מוסלמית יפה, בנות הייתן יוצאות עם מוסלמי חתיך?
בנות הייתן מתידדות עם מישהי לקוית שמיעה (מכשירי שמיעה), ובנים הייתם יוצאים עם מישהי כזאת?
בנות הייתן יוצאות עם רוסים ובנים הייתם יוצאים עם רוסיות?
בנים הייתם יוצאים עם מישהי נמוכה מכם ובנות הייתן יוצאות עם מישהו נמוך מכן?
בנים או בנות הייתם יוצאים עם שמן?
שאלה לבנים ובנות, הייתם יוצאים עם מישהי/מישהו שאין לו תעודת בגרות?
בנים ובנות. הייתם יוצאים עם מישהו שכמוכם בדיוק...