5 תשובות
פוגבה
לא הבנתי את ההשוואה
פוגבה שחקן ומוריניו מאמן
אם אתה מתכוון לאיך שמוריניו היה כשחקן, אז הוא עדיף על פוגבה
שואל השאלה:
פוגבה ומוריניו כרגע בכסאח, מוריניו אמר להנהלת המועדון שזה הוא או פוגבה
אה חחח
וואו איך לא התעדכנתי בזה, פדיחות.. ברור שפוגבה
זה מזכיר לי שדיבאלה לא שיחק במונדיאל כי מסי אמר, אני ממש לא מבינה מי הם שיתפסו כזה תחת.
דרך אגב, לא אוהבת בכלל את שיטת האימון של מוריניו, סתם בונקריסט מסריח שדופק את היכולות האישיות של השחקנים
פופקורן ולהנות.
פוגבה בטוח שהוא מעל המועדון, מוריניו בכיין. פוגבה צריך להבין שהוא שחקן כדורגל ולא מלך, מוריניו... שיפרוש, נאמר עליו יותר מדי...
בתור אוהד ליברפול אני מלקק את האצבעות מהריב הזה ואוהב את שניהם אהבת נפש.