התחברות
הרשמה
אם אפשר לומר "נראה" ו"נשמע", אפשר להגיד גם "נטעם"? למשל "זה נטעם כמו" במשמעות של "הטעם של זה מזכיר טעם אחר"
29 בספטמבר 2018, 21:12
שתייה
עברית
לשון עברית
פעלים
מילים
תשובה אחת
לא אין מילה כזו
פ
פיקאצואית
באותו הנושא:
אפשר לומר שאני בחורה שנראית טוב, חכמה, וחמודה אבל בכל זאת אני מרגישה..
הוא נראה טוב? (מישהו שאני מכירה אפשר להגיד)
אפשר להגיד לנקבה אתאיסטית או שצריך לומר אתאיסט?
אפשר לומר במקום 'סבתא שלה' 'סבתה'?
אפשר לומר: the best song ever never עד הקבר"?
אפשר לומר באנגלית "if I was green I would die"?
מה אפשר לומר במקום "גם ככה" במשפט כמו "זה קשה גם ככה"
לא נשמע לכם מוזר לומר למישהי כפרה שלי - ערב יום כיפור ?
אפשר לומר כנראה בטעות?
יש כאן מישהי שהיה לה טוב בסכה עם חבר שלה שהיה 'מושלם' אפשר לומר..
אפשר להגיד be you? או שחייב לומר be yourself ?