9 תשובות
אמא שלי מכריחה אותי להיות עם נעליים בבית )טאפצ'קי)
לפעמים כן ולפעמים לא.
לרוב עם כי לכי תדעי אם אחד הבנים בבית פספס ועשה על הרצפה 0_0
עם, מי יודע על מה אני אדרך שם. אני לא לוקחת סיכונים.
אנונימית
כן כשמלוכלך
נעלי בית
לא..זה הבית..