4 תשובות
אני כשאני מדברת אני לא באמת מדברת אני פשוט משמיעה קולות
אני משתדלת לא לחשוב על זה אבל אני מטיילת מלא אז אני ישנה בטבע עם כמויות של אנשים, ויש גם מלא שלא ישנים כי קפוא בלילה וזה
בקיצור המון יכולים לשמוע אותי, כיף^~^
בקיצור המון יכולים לשמוע אותי, כיף^~^
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימית
אם היית סהרורית היית יודעת