3 תשובות
אני אף פעם לא אבין את זה "הייתי שיכורה. אני אישית לא הייתי סולחת בחיים למישהו אם זה היה קורה לי.
הייתי חושב שקרה פה מחדל. אבל אם היא באמת מתחרטת על מה שקרה וזה נעשה בתום לב, אני מאוד אעריך את הכנות שלה כשהיא סיפרה לי את זה ואני אשאר איתה.

לפני שבוע הייתי בישיבה ואיזה אחד השתכר עד שלא היה יכול ללכת וסחבתי אותו עם עוד מישהו הביתה. הוא לא היה יכול לעשות כלום ואם הוא היה עושה משהו, הוא כנראה לא היה זוכר את זה.

אז אני אסמוך עליה כמו קודם, פשוט לפעם הבאה אני אציע לה להחזיר אותה ממסיבות אם אני לא אהיה בהם, או שאני אבקש שהיא תשלח הודעה בסוף שהכל טוב.
^ דוגמה כזאת אני לא אבין אף פעם.
אם היא יודעת שהיא נמצאת בסביבה שלא מכילה את החברות הטובות ביותר שלה וללא גברים שיוכלו ליזום משהו לא מוצאת סיבה שהיא תשתכר עד כדי כך שהיא לא תדע מה היא עושה, זה דבר טיפשי שלא מתחשב בבן זוג שלה או באופן כללי בעצמה.