7 תשובות
את צריכה להתרגל למראה כדי שהוא יראה יפה
דווקא איתי התחילו כמה נורמלים
לא כולם כאלה.. ואני יכולה גם להביא לך משתמשים נורמאליים...
בגלל זה אני לא מתחיל פה עם בנות
כי אני לא יפה ולא מעניין
לא כולם כאלה אני לא מבין בכלל מה יש להתחיל פה עם בנות כי רוב הסיכויים שלא יצא מזה כלום בחיים האמיתיים
זה שבן כותב לך היי זה לא התרדה נשמה
תקשיבי אחותי...כולם כאן שרוטים וגם את(:
אנונימית
באותו הנושא: