9 תשובות
נחמד :]
כן יש לי חברה שהשם שלה זה מעיין אני חושבת שזה שם ממש יפה
כן מהמם
אני לא אוהבת...

ומזל טוב(:
לדעתי לא
רבתי עם מעיין אז לא יודעת להגיד
אבל בר או דניאל זה שם מושלם
אני אישית פחות אוהבת אני לבנות אוהבת את השם אור, גל , שחר עומר ועוד
מזל טוב3>

כן.
יש כמובן עוד שמות...
יש מליון ואחת שמות יפים לבנות, למה דווקא את השם הזה? זה כן שם נחמד, אבל יש הרבה יותר יפים
זה שמות שאני ממש אוהבת- ( אגב ממליצה להכנס לאתר מטרנה ולכל מיני אתרים כאלו ואחרים יש שם גם פירושים על השמות וגם קטגוריות מעבר לזכר ונקבה ),
יהלי, אלה, ליה, מייה ( לא מאיה, כמו מייה קולוצ'י מהמורדים חח ), רומי, יהל, אלמה, אמה, אפק, ענבר.
אנונימית