9 תשובות
נחמד :]
כן יש לי חברה שהשם שלה זה מעיין אני חושבת שזה שם ממש יפה
כן מהמם
אני לא אוהבת...
ומזל טוב(:
ומזל טוב(:
לדעתי לא
רבתי עם מעיין אז לא יודעת להגיד
אבל בר או דניאל זה שם מושלם
אבל בר או דניאל זה שם מושלם
אני אישית פחות אוהבת אני לבנות אוהבת את השם אור, גל , שחר עומר ועוד
מזל טוב3>
כן.
יש כמובן עוד שמות...
כן.
יש כמובן עוד שמות...
יש מליון ואחת שמות יפים לבנות, למה דווקא את השם הזה? זה כן שם נחמד, אבל יש הרבה יותר יפים
זה שמות שאני ממש אוהבת- ( אגב ממליצה להכנס לאתר מטרנה ולכל מיני אתרים כאלו ואחרים יש שם גם פירושים על השמות וגם קטגוריות מעבר לזכר ונקבה ),
יהלי, אלה, ליה, מייה ( לא מאיה, כמו מייה קולוצ'י מהמורדים חח ), רומי, יהל, אלמה, אמה, אפק, ענבר.
זה שמות שאני ממש אוהבת- ( אגב ממליצה להכנס לאתר מטרנה ולכל מיני אתרים כאלו ואחרים יש שם גם פירושים על השמות וגם קטגוריות מעבר לזכר ונקבה ),
יהלי, אלה, ליה, מייה ( לא מאיה, כמו מייה קולוצ'י מהמורדים חח ), רומי, יהל, אלמה, אמה, אפק, ענבר.
אנונימית
באותו הנושא: