13 תשובות
מלא נייר
הלכת רק עם בנים? אם יש גם בנות תשאלי את חברות שלך ומקסימום תלכי איתם לקנות
תשתמשי בינתיים בנייר ותשאלי אם למישהי יש בבוקר (שבת, אז אין חנויות). אם תמצאי חנות פתוחה תקני פדים או טמפונים...
שואל השאלה:
יש עוד בנות אבל אין להן אני פשוט בדילמה אם לבקש מאחד הידידים של שיסע לקנות לי אבל זה פאדיחה לבקש למרות שזה מביך?
תבקשי
עדיף לבקש, זה ממש סבל להיות בלי פדים או טמפונים.
תבקשי לא פאדיחה
בשביל זה יש ידידים
בואי אליי

סתם.
אין חנויות פתוחות בטבריה אז תעזרי בנייר או בחברה/ אישה שתמצאי ותבקשע פד
ברור שתבקשי
תלכי לקנות
שימי מלא נייר על התחתון
ללכת לשירותים ולרוקן את כל הגלילים
באותו הנושא: