6 תשובות
לשקר ולהגיד שהבית רדוף רוחות
חחח זה בסדר, כולנו מפליצים
שואל השאלה:
אם היית רואה את הפרצוף שלה לא היית אומרת בקטנה ^
אם היית רואה את הפרצוף שלה לא היית אומרת בקטנה ^
אנונימית
אני בוכהה חחח
זה אנושי , תתנצל אם היא לקחה את זה כלכך רחוק
זה אנושי , תתנצל אם היא לקחה את זה כלכך רחוק
תקשיב שאם היא לא צוחקת מזה היא לא שווה אותך . כאילו צוחקת לא במטרה לעליב אלא לגרום לאווירה להיות קלילה יותר
אם חבר שלי היה מפליץ לידיי בחיים לא הייתי גורמת לו להרגיש רע, זה טבעי לחלוטין .
אם חבר שלי היה מפליץ לידיי בחיים לא הייתי גורמת לו להרגיש רע, זה טבעי לחלוטין .
חחח לדעתי באיזשהו שלב בזוגיות אמורים להרגיש בנוח עם להפליץ ליד הבן זוג. כי בסופו של דבר לכולנו יש פלוצים מה לעשות
באותו הנושא: