5 תשובות
תמשיכי לקחת את הכדורים למשך תקופה, אם את רוצה שזה לא עוזר תגידי לפסיכיאטר שלך והוא ימצא פתרון אחר
בסוף הרוב עובר מניסיון
זה תלוי מה יש לך
אבל התרופות אמורות לעזור בדרך כלל
תנסי לקחת את התרופות למשך זמן. אם זה לא משפיע אפשר להעלות את המינון או להחליף את התרופות
שלום. אם לא תפסיקי את הכדורים בהקדם ייתכן שלעולם לא תצליחי להיגמל. התלות הולכת וגוברת עם הזמן ואת לא רחוקה מנקודת האל-חזור. כדורים פסיכיאטריים רק מטשטשים את הבעיה, וגורמים לתופעות לוואי חמורות ביותר. הם משנים את האישיות, את הרגשות, בצורה כימית. אבל הם לא מרפאים כלום. זה רציני מאד.
חשוב מאוד שתראי את זה:
https://www.youtube.com/watch?v=knd6xm825de