4 תשובות
יואו זה מהמםם
קנית את הפטיפון בסוף? כי גם אני רוצה לקנות, אשמח אם תדברי איתי בפרטי
יש כזה בסטורי, גם שם הוא עולה סביבות ה400 שקלים. פטיפון זה מוצר יקר ו400 זה מחיר לגיטימי. קחי גם בחשבון שדיסקים לפטיפון עולים בסביבות ה-80 שקלים ככה שזו עוד הוצאה.
הוא נראה מדהים