4 תשובות
לא נורא, תחשבי על הכסף שתקבלי
שואל השאלה:
יותר מ 100 שח נראלי כי זו משמרת של 5 שעות
אנונימית
לא נורא תחשבי על הכסף על זה שיש אנשים שמתעוררים יותר מוקדם
יותר גרוע לעבוד בראשון בערב,תתעודדי יש אנשים כמוני שעובדים בחג (: