11 תשובות
כן
על מה מינוס השם ישמור
לא בהכרח
כנראה
אנשים מקבלים "היי" בסטיפס כל הזמן ותמיד זה מתפתח לשיחות של 5 הודעות ואז מפסיקים לדבר, ולאנשים אין כוח לזה
אנשים מקבלים "היי" בסטיפס כל הזמן ותמיד זה מתפתח לשיחות של 5 הודעות ואז מפסיקים לדבר, ולאנשים אין כוח לזה
כנראה
אל תשלחי לו עוד הודעות, אם הוא עונה אז אחלה. ואם הוא לא רוצה לדבר איתך הפסד שלו.
או שהוא לא ראה את ההודעה
יש מצב או שהוא לא שם לב
כן
יש מצב מאיפה אנחנו יכולים לגעת
כנראה.