6 תשובות
שואל השאלה:
אוקי, תודה!(:
פעם הבאה אבקש מאחד המאמנים שם לבדוק את הטכניקה שלי.
אנונימית
רגליים מפוסקות טוב?
כנראה יש לך רגליים ממש חזקות... וזה ממש וואו ועוד פעם ראשונה לתרגיל, הצלחת להרשים אותי חד משמעית
כמה זמן את מתאמנת
אוקיי, דבר מאוד חשוב.
לא לומדים טכניקה מסרטונים בלבד.
כן זה בסדר ללמוד תרגיל מסרטון, אבל ביצוע ראשון תמיד לייד מאמן מוסמך.
בנוסף לא תמיד מרגישים את השרירים שורפים,זה בסדר.
כשתגיעי כבר למשקל המקסימלי שלך תרגישי אותם יותר.
יכול להיות גם שהמייצבין שלך התאמצו יותר והם הגבילו את המשקל בעצם ולא הרגליים.
שואל השאלה:
רוחב כתפיים
אנונימית