17 תשובות
לא
חחח כן בפעם הראשונה שראיתי תסרט
כן..
לא ראיתי כי אני יודעת שאני אבכה חחח
כן היה שם קר נורא
לא גיבור
כל פעם מחדש
לא .. הסרט הזה נראלי יותר מלחיץ ממרגש חחח
יותר מדי
בפעם פעמיים הראשונות כן
בפעם הראשונה לא כי ראינו בכיתה בזמן שיעור והיו ילדים שעשו חיקויים וכאחה אז לא הצלחתי להתרגש ואחרי חודש ראיצי שוב לבד בבית ובכיתי את חיי
לא
קצת
מי לא?
באותו הנושא: