התחברות
הרשמה
אני בדיכאון כמה שנים ורק רציתי לשאול אם יש קשר אחד לשני והאם זה טבעי שמתנגנות לי בראש רוב היום מנגינות עצובות כאלה..
כאילו זה טבעי וזה קרה גם לכם או שזה מוזר ? ואיך אפשר להוציא את זה
28 בספטמבר 2018, 11:17
דיכאון
2 תשובות
זה המחשבות שלך , פשוט תפסיק לחשוב על זה תצא אל החיים ותתחיל לבלות תנסה כמה שפחות להיות לבד לצאת מהדיכאון
א
אחותו של עזרא ובניו
תנסי לחשוב על דברים חיוביים ....מאמינה בך❤
h
hallelujah
באותו הנושא:
מה לעשות אם ממש רציתי לשאול כאן שאלה באתר אבל שכחתי מה רציתי לשאול?
שלום, רציתי לשאול איך כותבים ערפד בלשון נקבה, תודה.
היי בנים רציתי לשאול אם אתם חושבים שמראה כזה יפה
אני מתחזקת יותר ויותר ברוך ה' אז רציתי לשאול במה עוד אני, יכולה להתחזק?
רציתי לשאול מי יותר חזק בכוח שמנים או רזים ?
גרמתי כבר לשני גברים לבכות רק בגלל שלא רציתי אותם, זה רע?
אני יוצא עם מישהי שצעירה ממני בארבע שנים, אני כבר בן 18 אז רציתי לשאול אם זה בסדר ומה לדעתכם ההורים שלה חושבים עלזה?
שנה הבאה מצטרפת אליי לכיתה ילדה שתמיד ירדה עליי ביסודי ואני שנה הבאה כיתה י אז רציתי לשאול אם לדעתכם
היי, רציתי לשאול אם אפשרי לעשות שנת שירות אחרי שירות לאומי או צבא?
היי, רציתי לשאול מה התפקיד של מארחת במסעדת Japanika?
רציתי לשאול משהו, אני בפניימיה שנתיים והציעו לי ללכת לדגמן זה יפריע לסוכנות שאני בפנימיה?