8 תשובות
קראתי שתי שורות כי אני עצלנית רצח אבל ממה שהבנתי את היית חרא אבל עם את מבינה את זה עכשיו אז פשוט תשני אז זה
תפסיקי לקחת דברים כמובן אליו ותעריכי מה שאת מקבלת, תחשבי כמה מזל יש לך. תתקדמי הלאה ואל תתקעי בעבר מה שהיה היה אבל את העתיד את יכולה לשנות.
קודם כל הכל טוב,
אם את פה אז יש סיבה למה נוצרת נכון?
דבר שני, תנסי להתחבר עם אנשים, ואת כל העצב שיש לך יכל הדברים הרעים תכתבי על דף ו תזרקי אותו. זה עוזר:)
את יכולה גם לפנות לחברים לעט.
אם את פה אז יש סיבה למה נוצרת נכון?
דבר שני, תנסי להתחבר עם אנשים, ואת כל העצב שיש לך יכל הדברים הרעים תכתבי על דף ו תזרקי אותו. זה עוזר:)
את יכולה גם לפנות לחברים לעט.
את לא צריכה להשתנות, פשוט לשנות גישה
תשני את הגישה שלך לאנשים
כל מתנה שנותנים לך תקבלי בברכה
כל בן אדם שמתחיל איתך שיחה תעני לו בנחמדות ותחזקי את הקשר לאט לאט
וכך תתחילי לבנות לך חיים חדשים ולשכוח את העבר
תשקיעי בלימודים ותעשי מה שהמורות מבקשות, אל תהיי תלמידה רעה זה לא מוביל לשום מקום בחיים
לילדים בשכבה או בכיתה שלך תנסי להתחבר, לכי לחבורת בנות ותבקשי להסתובב איתן ותהיי פתוחה אליהן
תדברי איתן על כל הנושאים ותביעי דעה משל עצמך
תראי שאת כיפית וככה הרבה יותר אנשים יאהבו אותך
במקום להוציא רגשות על אנשים את יכולה להוציא רגשות על דף
אין משהו שדף ועט לא פותרים. בהצלחה
תשני את הגישה שלך לאנשים
כל מתנה שנותנים לך תקבלי בברכה
כל בן אדם שמתחיל איתך שיחה תעני לו בנחמדות ותחזקי את הקשר לאט לאט
וכך תתחילי לבנות לך חיים חדשים ולשכוח את העבר
תשקיעי בלימודים ותעשי מה שהמורות מבקשות, אל תהיי תלמידה רעה זה לא מוביל לשום מקום בחיים
לילדים בשכבה או בכיתה שלך תנסי להתחבר, לכי לחבורת בנות ותבקשי להסתובב איתן ותהיי פתוחה אליהן
תדברי איתן על כל הנושאים ותביעי דעה משל עצמך
תראי שאת כיפית וככה הרבה יותר אנשים יאהבו אותך
במקום להוציא רגשות על אנשים את יכולה להוציא רגשות על דף
אין משהו שדף ועט לא פותרים. בהצלחה
פשוט תשני גישה של עצמך ותתכלי לעבוד על האופי שלך. כן, אפשר להשתנות. על ידי זה שתתחילי להקשיב לאנשים שמנסים לעזור להעיר לך.
ותתחילי לחייך בכח ולהיות נחמדה בכח ולאט לאט זה יכנס לאופי שלך ויתחיל להיות כבר חיוך אמיתי.
ותתחילי לחייך בכח ולהיות נחמדה בכח ולאט לאט זה יכנס לאופי שלך ויתחיל להיות כבר חיוך אמיתי.
ועכשיו קראתי הכל בקיצור וואלה אחותי הייתי בול כמוך אני בת 14 מה שלי עזר זה להתחיל לאמין בה וזה לימד אותי ערכים וכבוד לא יודעת עם זה יעזור לך אולי את אתאיסטית אין לי מושג אבל תנסי כל מיני אפציות נגיד כחי דוגמא מאמא שלך
קודם כל זה שאת מודעת לדברים זה שלב ראשון, וכל אחד מגיב אחרת לדברים לך כנראה יותר קשה להביע רגשות גם ככה זב נראה , או דאת אדם שלילי
תנסי להסתכל חיובי על הדברים, כל דבר שאת מקסלת תגידי את הדברים הטובים בו
תנסי להסתכל חיובי על הדברים, כל דבר שאת מקסלת תגידי את הדברים הטובים בו
אנונימית
תשמעי.
אני לגמרי מזדהה איתך. עברתי המון דברים קשים בחיים שלי והרבה אנשים הורידו אותי למטה. סבלתי מדיכאון וחרדות, רחמים עצמיים, סבלתי מפוסט טראומה, מהתעללויות והשפלות, פיזיות ונפשיות.
דבר אחד אני יכול להגיד לך בוודאות.
כל הדברים הרעים שכתבת על עצמך לא נכונים. ולא כי אני משקר, אלא כי את כרגע רואה בעצמך רק את הדברים הרעים ולא את הטובים. ואני מבטיח לך שאם תחפשי טוב, תוכלי למצוא בעצמך המון דברים טובים. כל מה שאת צריכה זה להיות באמת באמת באמת כנה עם עצמך ולבדוק באמת לעומק עד כל מה שאמרת פה נכון אבל לפני כן להגיד לעצמך רק דברים טובים על עצמך במשך חצי שעה.
להגיד בפה כשאת לבד עם עצמך ולא לשקר או להעלים עין מדברים כי זה נוח
באמת חצי שעה שבה את רק מחמירה לעצמך על מה שבא לך.
וקחי כמה טיפים :
לעולם אל תרחמי על עצמך ואל תורידי את עצמך. עזרה נפשית לא יכולה להתממש אם את לא עושה את כל המאמצים בשבילה.
תהיי כנה עם עצמך גם אם הכנות כואבת ולא נעימה.
לפחות פעם ביום תרימי לעצמך במשך חצי שעה ותגידי לעצמך את כל המחמאות שאפשר לתת.
תזכרי שהרבה עברו את זה לפנייך ויש מצב שגם אחרייך ושאת תתקדמי מהמקום הזה.
מהקושי מתחזקים, ממש כמו בחדר כושר עם משקולות. בסוף הקושי מחזק אותנו יפה יפה.
תזכרי שמשני דברים אסור לדאוג.
דבר שאפשר לשנות.
ודבר שאי אפשר לשנות.
דבר שאפשר לשנות, תשני. מה יעזור לך עכשיו לדאוג ?
דבר שאי אפשר לשנות, מה תועיל לך הדאגה ??
ותזכרי שכולנו בני אדם, לא משנה מה צבע העיניים שלנו או המשקל שלנו כולנו רואים מהשחור של העין ולכל אחד יש את הקשיים האישיים שלו לכל אחד יש רגשות בדיוק כמו שלך יש וכל אחד גם מוצא את עצמו הרבה פעמים במצב דומה לשלך וזה בסדר. החכמה היא לעלות מפה רק למעלה ולהגיע לפסגה.
בהצלחה ! (:
אני לגמרי מזדהה איתך. עברתי המון דברים קשים בחיים שלי והרבה אנשים הורידו אותי למטה. סבלתי מדיכאון וחרדות, רחמים עצמיים, סבלתי מפוסט טראומה, מהתעללויות והשפלות, פיזיות ונפשיות.
דבר אחד אני יכול להגיד לך בוודאות.
כל הדברים הרעים שכתבת על עצמך לא נכונים. ולא כי אני משקר, אלא כי את כרגע רואה בעצמך רק את הדברים הרעים ולא את הטובים. ואני מבטיח לך שאם תחפשי טוב, תוכלי למצוא בעצמך המון דברים טובים. כל מה שאת צריכה זה להיות באמת באמת באמת כנה עם עצמך ולבדוק באמת לעומק עד כל מה שאמרת פה נכון אבל לפני כן להגיד לעצמך רק דברים טובים על עצמך במשך חצי שעה.
להגיד בפה כשאת לבד עם עצמך ולא לשקר או להעלים עין מדברים כי זה נוח
באמת חצי שעה שבה את רק מחמירה לעצמך על מה שבא לך.
וקחי כמה טיפים :
לעולם אל תרחמי על עצמך ואל תורידי את עצמך. עזרה נפשית לא יכולה להתממש אם את לא עושה את כל המאמצים בשבילה.
תהיי כנה עם עצמך גם אם הכנות כואבת ולא נעימה.
לפחות פעם ביום תרימי לעצמך במשך חצי שעה ותגידי לעצמך את כל המחמאות שאפשר לתת.
תזכרי שהרבה עברו את זה לפנייך ויש מצב שגם אחרייך ושאת תתקדמי מהמקום הזה.
מהקושי מתחזקים, ממש כמו בחדר כושר עם משקולות. בסוף הקושי מחזק אותנו יפה יפה.
תזכרי שמשני דברים אסור לדאוג.
דבר שאפשר לשנות.
ודבר שאי אפשר לשנות.
דבר שאפשר לשנות, תשני. מה יעזור לך עכשיו לדאוג ?
דבר שאי אפשר לשנות, מה תועיל לך הדאגה ??
ותזכרי שכולנו בני אדם, לא משנה מה צבע העיניים שלנו או המשקל שלנו כולנו רואים מהשחור של העין ולכל אחד יש את הקשיים האישיים שלו לכל אחד יש רגשות בדיוק כמו שלך יש וכל אחד גם מוצא את עצמו הרבה פעמים במצב דומה לשלך וזה בסדר. החכמה היא לעלות מפה רק למעלה ולהגיע לפסגה.
בהצלחה ! (:
באותו הנושא: