5 תשובות
לא
זה מגניב
זה מגניב
לא
לאxd
אנשים שאוהבים חמוץ
אני בכללי בכלל לא אוהב
לא משקאות לימון ולא מאכלי לימון
אשכנזי רגיל כזה (גם מרוקאי אבל חארטה)
אני בכללי בכלל לא אוהב
לא משקאות לימון ולא מאכלי לימון
אשכנזי רגיל כזה (גם מרוקאי אבל חארטה)
נופ
באותו הנושא: