5 תשובות
לא
זה מגניב
לאxd
אנשים שאוהבים חמוץ
אני בכללי בכלל לא אוהב
לא משקאות לימון ולא מאכלי לימון
אשכנזי רגיל כזה (גם מרוקאי אבל חארטה)
נופ