6 תשובות
לבדוק אם אתה מרגיש
מה זאת אומרת?
חותך?
לפעמים אנשים מוצאים בכאב פריקה / הנאה. בכל מקרה, לא מומלץ לעשות את זה מכמה סיבות. זה מסוכן, זה מכוער, וזה הרגל מגונה שצריך להיפטר ממנו. להכאיב לעצמך לא יועיל בשום צורה, באיזשהו שלב אתה תבין את זה.
סדיסט? או מזוכיסט קוראים לזה
אנונימי
שואל השאלה:
פרקליטת השטן כאילו שריטות ופציעות עמוקות עם ציפורניים ומקלות
אני ממליצה לך להפסיק...
יש דרכים אחרות להעביר כאב נפשי, אם זאת השאיפה שלך.