4 תשובות
שואל השאלה:
כן מה הרמה.. כי אנחנו בבית ספר לא לומדים ברמה גבוה
אנונימי
שואל השאלה:
מסתדר ככה ככה בעיקר לומד לבד.. יש לנו חרא של מורה
אנונימי
תלוי איך אתה מסתדר עם החומר, ותלוי באיזה מסלול אתה לומד (יש ארבעה מסלולים שונים)
מה הכוונה מה הרמה? כאילו מה לומדים?
באופן כללי, בגרות לא קשה בכלל, לדעתי 5 היחידות הכי קלות בתחום המדעים