15 תשובות
רק של כאלה שאני אוהבת
בקושי, אני מתביישת.
לא זה מפחיד אותי
כן.
אני מסתכלת כמה שניות ואז מזיזה את המבט
אנונימית
לפעמים
אני מסתכלת אבל אחר כך מסיטה את המבט בגלל שאני חסרת ביטחון או לא מרגישה בנוח לא יודעת
ברור
אני מזיזה כשאנחנו יותר מידי מביטים בעיינים אחד לשני ואני לא יכולה להסתכל לבנים בעיינים לא יודעת למנ
כן או על הפה אם יש רעש ואני בקושי שומעת
אני תמיד מוצאת את עצמי עושה תחרות עם אנשים שאני לא מכירה
הו כן
ומשום מה זה קורע אותי איך שאנשים מובכים כשאני לא מסיטה מבט כמוהם xd
לא תמיד
כן אני לא מזיזה עד שהם מזיזים
מסתכלת תמיד בשביל לתרגל...
כי הייתי מסיטה תעין מהר
ואז אני רואה תאנשים מזיזים תעין ישר..
חחח
באותו הנושא: