7 תשובות
אני אוהבת
לא מתחברת לשם הזה בכללי
מכירה מישהו בשם ניב
מעדיפה אותו לבנות אבל הוא יפה בכל מקרה :)
היה מישהו שלמד פעם ביסודי איתי וזה שם יפה
מעדיפה יניב אבל גם זה יפה