5 תשובות
להחליף..
לא זה יותר יפה מכל בן אדם שקיים
לאא
עדיף שלא כי פעם אחת החלפתי ואז מלא זיהו אותי באינסטגרם והיתה פדיחה
אנונימית
לדעתי אין טעם, אבל מה שבא לך, זאת שיש לך עכשיו סבבה, אבל הייתי מחליף.