5 תשובות
כאסיי (הלב נשבר).
ErO
וואי ממש. איזו סדרה נוסטלגית.
יואוו מאוהבת בסידרה הזאת!! אבל אני מעדיפה את הזמרים המקוריים חחח הוא שר פחות טוב..
אני גאה בעצמי שזכרתי את כל המילים פה יא