התחברות
הרשמה
אתם מעדיפים שבלילה בניק ישדרו בובספוג לתיירים כמו עכשיו או ימחזרו סדרות משנות התשעים כמו לפני 5 שנים ככה?
27 בספטמבר 2018, 00:54
3 תשובות
וואע מלפני חמש שניםם
F
Funny girl
מלפני 5 שנים מתגעגעת לכל הנוסטלגיות האלה!
~❤Shaggy❤~
כמובן שבובספוג
ו
וליה קרנבל