7 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת את הגובה שלי ..אבל מצד שני אני שמנמנה וזה מציק לי וגם אני ירזה אני יראה שמנמנה זה מחרפן!
ואני אשמח אם תעזרי ולא תכתבי דברים לא מועילים! תודה:)
אנונימית
תקשרי את הידיים לעמוד, תבקשי ממישהו שיתפוס אותך ברגליים
וימשוך
ובום. את גבוהה
שואל השאלה:
:/חח
אנונימית
יש כדורי גדילה
^אלו זריקות(על כדורים לא שמעתי אולי יש ופשוט לא שמעתי)
מארוך?
אין לזה ממש דרכים חוץ מזריקות וכדורים
פשוט תשלימי עם עצמך ותאהבי את עצמך
זאת הדרך הכי טובה