3 תשובות
אל תלכי אם שרט
אנונימית
עם שורט
אנונימית
גם לי היה את זה פעם, לא כזה רואים את זה, זה בסדר ללבוש שורט, אף אחד לא יקח זכוכית מגדלת ויתחיל לבחון לך את הרגליים, וגם אם יראו אותם זה לא כזה מביך, כולה נקודות אדומות מהגילוח. עצה שלי - תפחיתי את תדירות הגילוח, תגלחי פעם בשבוע בערך..