3 תשובות
קונסילר
אם זה גנטי אז רק בעצם קונסילר - שימי קורטור ואז קונסילר מעל זה יעלים לך לגמרי. אם זה מעייפות אז לישון טוב יותר ולשתות הרבה מים
אם זה גנטי אז רק בעצם קונסילר - שימי קורטור ואז קונסילר מעל זה יעלים לך לגמרי. אם זה מעייפות אז לישון טוב יותר ולשתות הרבה מים
בשביל להעביר מראה עייף הדרך הכי טובה היא לישון
ים המלח !! לא משנה מה הבעיה שלך זה יעזור לך
באותו הנושא: