תשובה אחת
כנראה שאת עדיין לא מוכנה להיפגש באמת אם את מרגישה את הלחץ והבלבול ופתאום חרטה, אני לא יודעת עד כמה זה יהיה נחמד לבטל עכשיו אבל אם את מרגישה שזה באמת רק יגרום לך ללחצים ואתם לא מתאימים ככ עדיף שתמשיכו לדבר בשיחות תנסי להכיר טיפה יותר וכשאת מרגישה מספיק בטוחה להיפגש איתו אז לכי על זה..