7 תשובות
פודרה חחח
למה להבהיר?זה הכי יפה ביקום אני אומרת אל תעשי שטויות
יש משחה לזה אבל למה שתעשי דבר כזה, בסופו של דבר המשחות האלה הן לא באמת בריאות בשבילך ותאמיני לי, ממנומש אחד לשניה, נמשים זה דבר יפה ורק צריך לדעת להשלים איתם, אם את תאהבי את עצמך ותקבלי את עצמך כמו שאת את תביני שהנמשים זה חלק ממך וזה ממש מוסיף
שואל השאלה:
איזה משחה?
איזה משחה?
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מאיפור
חוץ מאיפור
אנונימית
איפור
איפור עדין אולי
באותו הנושא: