תשובה אחת
שואל השאלה:
יש לי חברה טובה, אני הולכת איתה לכל מקום אבל אם יש ביני לבינה ויכוח אני תמיד מותרת ונמאס לי, אתמול אני והיא היינו אצל חברה שלנו והייתי חייבת ללכת והיא לא רצתה ללכת ברגל ואני הייתי חייבת ובגללה הלכתי לבד ב 3 בלילה בדרך מלאה בערבים אולי שעה הליכה ולא היה עלי טלפון והיא פשוט לא רצתה להתפשר..
יש לי חברה טובה, אני הולכת איתה לכל מקום אבל אם יש ביני לבינה ויכוח אני תמיד מותרת ונמאס לי, אתמול אני והיא היינו אצל חברה שלנו והייתי חייבת ללכת והיא לא רצתה ללכת ברגל ואני הייתי חייבת ובגללה הלכתי לבד ב 3 בלילה בדרך מלאה בערבים אולי שעה הליכה ולא היה עלי טלפון והיא פשוט לא רצתה להתפשר..
באותו הנושא: