איך מתמודדים עם זה שאת מכוערת אבל אחותך הקטנה יפה שהיא התחתנה ואת רווקה שכולם יורדים עליך ואומרים שמשהו דפוק בך?
שאף אחד לא רוצה להיות בקרבתי שאף אחד לא מחמיא לי ואותה כולם אוהבים יש לה מלא חברים וחברות ורוצים להיות לידה בגלל היופי.אני ביישנית וחסרת ביטחון וזה גם בבית שאוהבים אותה וגם בכל מקום.נמאס לי