6 תשובות
אוף רציתי ממש ללכת
שואל השאלה:
לא נורא צוקו יהיה גם שנה הבאה :)
חחח אני אבוא:)
היה בסדר
שנים קודמות היה יותר כיף
רציתי ממש ללכת ואז ההורים שלי החליטו לנסוע לצפון לכל הימים של אייקון, ממש התבאסתי
היה נחמד
הייתי לשעה, קניתי פוסטר של ת'אנוס והלכתי