התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על השיר החדש שלו? - קישור מצורף

25 בספטמבר 2018, 15:37
להקות בניםג'סטין ביברמוסיקה    
10 תשובות
יפה
ה
המושך בחוטים
שיר יפה
y
your lady.
יפהה
~
~הבת של השכן~
יפה
D
Dubonit
אהבתי ממש
M
Morel.
מושלםם
י
ילדתסטי
התמכרתי
(
((:(
שלמות עולם
מאוהביי פשוט
ז
זוטטט עני
מהמם
h
hey, how you doin
מהמםם מכורר
a
arielbederson1. אינסטא
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על השיר החדש של סטטיק ובן אל?
גם אתם חושבים שהשיר החדש של lil pump זוועה?
רק אני חושב שהשיר החדש של סטטיק ובנאל
מי עוד חושב שבשיר החדש של סטטיק ובן אל יש לסטטיק קול ממש צרוד?
מה חושבים על השיר החדש של חנן בן ארי "ויקיפדיה"?
מה אתם חושבים על השיר החדש של סטטיק ובן-אל - "זהב"?
מה אתם חושבים על השיר החדש של אדל?
מה אתם חושבים על השיר החדש (יחסית) של עברי לידר?
מה אתם חושבים על השיר החדש של חנן בן ארי?
מה אתם חושבים על השיר החדש של נדב גדג'?
מה אתם חושבים על השיר החדש של סטטיק ובן אל?