8 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא??
למה לא??
חחח מתה
רוצה תג לעצמך?
רוצה תג לעצמך?
חחח כן
לא..
אם הוא היה פעם ספאמר.. והיום זהו הוא השתנה? מה הוא יעשה ישאר עם התגית הזאת ואז לא יאמינו לו לשום שאלה?
אם הוא היה פעם ספאמר.. והיום זהו הוא השתנה? מה הוא יעשה ישאר עם התגית הזאת ואז לא יאמינו לו לשום שאלה?
לא..
לא כפרע
שואל השאלה:
עונה בכיר זה פחות בשבילי.... חחח
עונה בכיר זה פחות בשבילי.... חחח