8 תשובות
לא
ErO
שואל השאלה:
למה לא??
חחח מתה


רוצה תג לעצמך?
לא..
אם הוא היה פעם ספאמר.. והיום זהו הוא השתנה? מה הוא יעשה ישאר עם התגית הזאת ואז לא יאמינו לו לשום שאלה?
לא..
לא כפרע
שואל השאלה:
עונה בכיר זה פחות בשבילי.... חחח