6 תשובות
יכול להיות יש בעיה בטלוויזיה.
ואם לא אז בשלט.
ואם לא
אז זה רוחות רפאים.
ואם לא אז בשלט.
ואם לא
אז זה רוחות רפאים.
אולי הכלב יושב על השלט, אצלי זה קורה המון.
יש מצב מהשכנים? השלטים החדשים של הוט די חזקים
אולי מי שלידך התקין שלט לטלוויזיה מהטלפון וסתם עובד עלייך ...
קורה לי הרבה
קורה לי הרבה
שואל השאלה:
לא נראלי
לא נראלי
באותו הנושא: