7 תשובות
לא. הם יגיעו בחודש אוקטובר
תעשו טובה מי שרוצה לקנות שיקנה תפסיקו להטיף.
אני קונה, וזה יצא כבר, אבל רק במדינות מסוימות. אצלנו זה צריך להגיע ב20 לאוקטובר.
אנונימית
לא מטיפה מה הקשר כולה אמרתי משהו שיעזור
השינויים בין אייפון x לאייפון xs אולי לא רציניים, אבל מי אמר שיש לה עכשיו אייפון x?
מאוד יקר, במחיר הזה את יכולה לקנות הרבה דברים אחרים טובים יותר..
ואומרים שהשינויים הם קטנים מאוד ולא הכרחיים..
שואל השאלה:
למה לא מומלץ?
אנונימית
לא קשור לשאלה, אבל לא הכי מומלץ לקנות... ובארץ כנראה יעלה קצת יותר מבחול