11 תשובות
תלוי אם אני מרגישה מסריחה, בתכלס כן(גג יומיים)
יואו אני לא מסוגלת אני חייבת מקלחת כל איזה 12 שעות
אם אני בבית ולא מזיע ולא כלום אז אני מתקלח יום כן יום לא.
אם אני יוצא, עובד או משהו באיזור אז פעם ביום.
אם יש בריכות וכאלו ואחכ יציאה אז כנראה שפעמים.
תלוי סיטואציה בעיקר.
אם אני יוצא, עובד או משהו באיזור אז פעם ביום.
אם יש בריכות וכאלו ואחכ יציאה אז כנראה שפעמים.
תלוי סיטואציה בעיקר.
בטיולי שטח כן
כן
חטאתי בזה פעם או שתיים אבל בסוף רצתי למקלחת לא יכלתי יותר
לא, הזרם של המים עושה פלאים לחברתי שם למטה, אני מתקלחת כל שעה עגולה.
אני, בתור אדם נורמלי מתקלח כל 10-12 שעות. אם לא, אמות.
כן אבל זה רק שאין לי כוח אז אני מתקלחת יום אחרי ישר בבוקר
אנונימית
כן אבל רק בטיולים שאין מקלחות
לעע פעם ביום מינימום אם לא אני ימות מעצמי
באותו הנושא: