8 תשובות
תותח כל הכבוד!
תראה בקשר לאינטרנט לפעמים נופלים אין מה לעשות העיקר שאתה משתדל ורוצה להצליח. אני אישית מלכתחילה לא נכנסת למקומות שוואלה אני יודעת שאני אפול בהם ואז אצפה בתכנים לא ראויים. אבל לא כל האינטרנט ככה פשוט שים לב מלכתחילה,בהצלחה!
תראה בקשר לאינטרנט לפעמים נופלים אין מה לעשות העיקר שאתה משתדל ורוצה להצליח. אני אישית מלכתחילה לא נכנסת למקומות שוואלה אני יודעת שאני אפול בהם ואז אצפה בתכנים לא ראויים. אבל לא כל האינטרנט ככה פשוט שים לב מלכתחילה,בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה תודה על התמיכה אני אשתדל
וואלה תודה על התמיכה אני אשתדל
אנונימי
כל הכבוד!!
ומה שאמרת על האינטרנט,
אל תפסיק את הכל בפעם אחת,תעשה זאת במינון.
כי כשאתה תעזוב פעם אחת את הכל ,זה כאילו תרגיש כזה שחסר לך.
פשוט אם אתה יודע שאתה נמשך לכל מיני דברים לא ואוו באינטרנט,צוכל לעשות חסימה ברמה נמוכה (שעדיין תוכל להשתמש)
בהצלחה רבהה
ומה שאמרת על האינטרנט,
אל תפסיק את הכל בפעם אחת,תעשה זאת במינון.
כי כשאתה תעזוב פעם אחת את הכל ,זה כאילו תרגיש כזה שחסר לך.
פשוט אם אתה יודע שאתה נמשך לכל מיני דברים לא ואוו באינטרנט,צוכל לעשות חסימה ברמה נמוכה (שעדיין תוכל להשתמש)
בהצלחה רבהה
כל הכבוד!!
אם זה מאוד קשה, שים חסימה באינטרנט, שתרחיק אותך מדברים רעים. למשל אינטרנט רימון.
בהצלחה וחג שמח! (:
אם זה מאוד קשה, שים חסימה באינטרנט, שתרחיק אותך מדברים רעים. למשל אינטרנט רימון.
בהצלחה וחג שמח! (:
ממש כל הכבוד!
כל הכבוד לך, עשית מעשה נכון באמת
זה לא מעשה שמובן מאליו לכל דתי.
אני חושבת תעשה חסימות מסוימות לדברים מסוימים שאתה נופל בהם
בהצלחה בנאדם (:
זה לא מעשה שמובן מאליו לכל דתי.
אני חושבת תעשה חסימות מסוימות לדברים מסוימים שאתה נופל בהם
בהצלחה בנאדם (:
וואו אני ממש מעריכה את המוטיבציה שלך ואת ההצלחה שלך, אני לא מזמן התחלתי לשמור שבת ועד עכשיו יש רגעים שממש בה לי להפסיק ויש הרגשה כזו שמנסים לשבור אותי, אני יודעת שזה לא קשור לעצות שביקשת אבל באמת שזה נותן המון מוטיבציה לאנשים כמוני באמת תמשיך ככה!!! הלוואי ואני יצליח גם כן למחוק גם אצלי את האינסטגרם!
תקשיב כל הכבוד לך
הבנת שזה הכל "אבל אבלים" וכן זה נראה כיף והכל אבל זה ריק וחסר תוכן ואחרי זה במצב כזה ילדים גדלים לתוך משפחה בעייתית ואז הכל נהרס. ואינסטגרם ופייסבוק זה מציצנות נטו.
במצבים כאלה טוב להשתדל להתרחק ממה שאתה מרגיש שקשה לך לשלוט בזה אם זה "כרגע" חזק ממך אז תמנע ממנו. תתרחק. עד שתוכל להתחזק ולהתמודד או שפשוט זה לא יהיה בחיים שלך ותחייה חיים רגועים. מישהו אמר שחייבים פייסבוק? מישהו אמר שחייבים אינסטגרם או אפילו מחשב אם תרצה?
תן לי משפחה. קצת חברים טובים והכי חשוב נאמנים. אישה טובה כמובן וילדים טובים מה צריך יותר מזה בשביל באמת להיות מאושר בחיים?
הבנת שזה הכל "אבל אבלים" וכן זה נראה כיף והכל אבל זה ריק וחסר תוכן ואחרי זה במצב כזה ילדים גדלים לתוך משפחה בעייתית ואז הכל נהרס. ואינסטגרם ופייסבוק זה מציצנות נטו.
במצבים כאלה טוב להשתדל להתרחק ממה שאתה מרגיש שקשה לך לשלוט בזה אם זה "כרגע" חזק ממך אז תמנע ממנו. תתרחק. עד שתוכל להתחזק ולהתמודד או שפשוט זה לא יהיה בחיים שלך ותחייה חיים רגועים. מישהו אמר שחייבים פייסבוק? מישהו אמר שחייבים אינסטגרם או אפילו מחשב אם תרצה?
תן לי משפחה. קצת חברים טובים והכי חשוב נאמנים. אישה טובה כמובן וילדים טובים מה צריך יותר מזה בשביל באמת להיות מאושר בחיים?
באותו הנושא: