4 תשובות
כלום. זה לא דבר רע.
פער קצת גדול מדי מבחינתי אבל שיהנו.
אני לא חושב
אין לי את היכולת הזאת
אין לי את היכולת הזאת
כלום, בכיף שלה.
באותו הנושא: