5 תשובות
ה י י
ErO
אני במחזור, לא סובלת כי אף פעם לא כואב לי ח
לא אני
אבל תרגישי טוב :)
מקווה שייגמר לך כמה שיותר מהר..
אני צריכה לקבל אז יש לי את הכאבים של הלפני אז גם אני בערך
שואל השאלה:
אני היום ביום השני אוףף זה סיוט אצלי היום השני והשלישי
אנונימית