4 תשובות
לא.
כן למה לא.
אבל אני יותר אוהב כשמישהי אומרת שהיא אוהבת אותי :)
אבל אני יותר אוהב כשמישהי אומרת שהיא אוהבת אותי :)
כן , מאוד , זה כיף כזה
למה לא חחח
באותו הנושא: