4 תשובות
הייתי נפרדת ממנו האמת
xm1
תקשיבי,הייתי במצב שלך עד לפני כמה ימים שנפרדנו,בן אדם כזה זה בן אדם אפס,שלא שווה אותך ולא מעריך אותך.
אני ממליצה לך מאוד להיפרד מימנו,הוא מתייחס אליך כמובנת מאליו,ואת צריכה מישהו שידאג לך ויעריך אותך ויתייחס אליך מדהים.
לא הייתי חושבת כי הייתי מבינה שהוא ממש לא מתאים להיות חבר
חושבים? מעיפים.